GGH CREW!!

GGH CREW!!
welcome to Muhamad Azyrul Hafieze's official blogsite!

Sunday, 25 September 2011

kisah2 lucu 2

Babi mati ko makan?



PERBUALAN ANTARA CIKGU A DENGAN MURID A....

CIKGU A:KLO BABI MTI KAMU MKN X?????

MURID A:X.......

CIKGU A:KNP KAMU XMKN?????

MURID A:KLO BABI MTI WTPE SY NK MKN......

CIKGU A:BABI MTI LANTAK DY LA....KAMU TTP MKN.....BENGONG MU.........

MURID A TERUS BENGANG DAN TERDIAM.......SEMUA PELAJAR JELAK DAN KETAWA KAN MURID A.........


Mane u pnyer skyline?
Sepasang kekasih di kedai makan.
GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?

BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan...

... GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?
BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling...

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200...ayg mule isap rokok bile???
BF : pandai math u ni...dri tingkatan 2. kenape?

GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10..
and then RM25,200 darab dengan 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.

BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!

GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh
beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh!

BF : u isap rokok x yang?

GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?

BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u?

GF : !4#$%^&*



ERRK!!
Seorang pemuda membawa teman wanitanya ke sebuah restoran Itali yang sangat terkenal. Dia sendiri pun belum pernah masuk sebelum ini.. tapi demi mengambil hati teman wanitanya.. dia memberanikan diri untuk makan di restoran itu...

Setelah mereka duduk dan memakan anggur yang disajikan.. si lelaki mengambil menu... Kerana bingung melihat nama-nama aneh masakan Itali.. dia memilih sembarangan...

"Waiter.. bawakan kami makanan Giuseppe Spomdalucci untuk 2 orang" kata lelaki tadi..
... ...
"Maaf.. encik" jawab waiter tersebut..

"Itu nama pemilik restoran ini..encik nak makan die ke?"
''Erkkkkkk??? 




2 comments: